Vår!!

Hej nu var det längesen jag blogga, ojoj det var inte vad jag tänkte men tyvärr så blev det så :( Men nu har mina kompisar börjat tjata på att jag ska börja blogga så nu tänkte jag börja göra det :) Asså jag orkar inte berätta så detaljerat om vad jag har gjort alla de här veckorna men jag har i alla fall tävlat i dans men det gick sådär -.- Men man sk vara glad ändå ;D Ja, vad har jag mer gjort... just nu kommer jag inte på men kanske kommer på sen.

Men kan ni gissa vart jag är !!:P I ÅRE !!! :D Den här veckan är jag ledig från skolan för vi ska åka skidor. Det ska bli jäteroligt för vi har några kompisar som vi kommer åka med.
Men nu ska jag försöka hålla mig uppdatedad så att statistiken stiger igen ;) Tyvär blir det nog bara bilder frå google för det är min pappas data och jag har inte med mig kameran -.-
Men ni får stå ut. Nu kollar vi på "smartare än e 5:klassare" så vi ses
PUSS



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback