Update

Hej jag är ledsen för dålig uppdatering ska försöka bättra mig lite nu. Men det har varit ganska mycket i skolan nu och så.
Men i alla fall i går var jag med Hilda och Sofia och vi bakade semlor för Hilda hade namnsdag, de var verkligen jättegoda :) Sen spelade vi piano eller okej de spelade piano jag höll mest på med mobien men det var kul. Sen när jag kom hem så pluggade jag lite.

Idag så har jag ju varit i skolan och första lektionen så hade vi elevens val och då har jag svenska media och nu gör vi scrapbooking, det är faktiskt ganska kul och jag gör en om mina kompisar så ni får se den när den är klar :D Sen när jag kom hem pluggade jag och ska snart plugga lite mer för jag har ett spanska test imorrn och ett matteprov :P
Nej, men nu måste jag nog plugga om vi inte ska äta så vi ses
PUSS



Kommentarer
Postat av: S O F I A

Nice! Det är bra med mig med :)

Vad söt du är :D

2011-01-19 @ 19:16:37
URL: http://sofiahaag.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback