My day♥

Hey !  Idag var vi ju och åkte skidor och det var kul men det var inte så många backar och de var rätt korta men de är bra att träna lite i för typ i februari så ska vi åka med skolan och man kanske inte vill vara sämst !? HAHA nej men asså jag har nya skidor och jag behövde testa de :)

När vi kom hem så fixade vi oss och sen åkte vi till våra kusiner och åt middag för min äldsta kusin fyller 20 år imorrn så vi gratta henne idag ! :) Det var jättegod mat, först till förätt fick vi rostat bröd med någon god avokado röra med lök och tomater och sånt sen till huvudrätt typ fläskfilè med god potatis och champanjsås och efterrätt var det citronsufflè (stavning) med grädde :D Gottgott ;P
Senare gick vi ut och smällde lite raketer och sen typ prata vi och åt chips och sånt och vi kom hem för en liten stund sedan :)

Bloggar mer imorrn :)
PUSS



Kommentarer
Postat av: nathalie larsson

aa jag fick mailet ;) men jag kan inte se dom bilder som var små och inblandade i texten om du fattar vad jag menar ;) och sen fattar jag inte heller så mycket om tysnitt men jag ska se vad jag kan göra ;D <3

2011-01-03 @ 02:38:31
URL: http://vermin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback