L♥ve

Hejsan, var ju med Sandra idag och vi var i stan och först försökte vi bestämma vad vi skulle se och så kom vi på att vi skulle se easy A och så kollade vi runt i affärer lite men vi hittade inget sen så åt Sandra på donken för jag hade redan ätit innan hemma så jag tog bara en läsk :) Sen kollade vi lite till och sen gick vi till bion och köpte popcorn och läsk och så kommer Sandra och ba kolla!! Och så tog hon upp någon choklad sak som hon skulle köpa för häller man det på popcornen så smakar de chokladpopcorn :D Det var jättegott och Sandra hällde på mer och mer under hela filmen, haha ;)
Men filmen var i allafall jättebra och sen efter den så typ kollade vi lite till i affärer men sen åkte vi hem och när jag kom hem så åt jag.

Nu har vi precis kollat på Drottningoffret, jag tycker den är ganska bra. Nu kollar jag på typ Morgan Pålsson eller vad det heter ? Haha.
Men ska väl fixa mig snart så vi hörs imorrn PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback