Kul dag på stan

Idag var jag i stan med Sandra och vi letade efter bland annat lite grejor som vi kan ha på nyårshoppningen i stallet. Vi hittade ett par fjädrar som vi ska sätta i hästarnas man. Hittade tyvärr inget annat speciellt och det var jättelång kö till hollister så vi gick inte dit men jag ska typ dir någon dag för att byta några saker som jag fick i julklapp som typ inre passade. Nät vi kollade på klockan fick vi jättebråttom för vi skulle till stallet och jag skulle rida, och när vi är en bit ifrån stallet så ringer jag till stallet för att fråga om någon kunde börja göra i ordning min häst men min ridlärare var jätteschysst och sa att jag kunde få rida i gruppen efter för att hämta andan, snacka om snällt!!:)
Det gick i alla fall jättebra på ridningen tycker jag men nu ligger jag här i sängen och ska sova snart så pusspuss<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback