Annandag jul

Hejsan !! Hoppas att ni har haft en underbar julhelgen för det har jag. På julafton kom min mormor och morfar och firade jul med oss. Vi fick julklappar och åt god mat och ja, ni kanske har någon annan tradition än vi men vi gjorde som vi brukar, vi drack glögg och åt pepparkakor och kollade sedan lite på tv. Daniel ville att vi skulle öppna paketen under granen så vi gjorde det:) Jag fick massa fina grejer som jag tycker mycket om. Sen åt vi julbord med julskinka och andra goda saker. Det var typ min julafton och det skulle vara kul att få höra hur eran julafton såg ut (kommentera gärna).
Igår var vi hemma hos mina kusiner och åt julbord där också fast lite annorlunda. Där fick jag några paket till från dem. Jag hoppas att ni fick en riktigt god jul!!:)
(Bloggar från mobilen så kan tyvärr inre lägga upp en bild)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback