Tjejkväll :)

Hello, sovit bra?

Sov ju hos Megan med Emmie, skitkul typ flumm hela natten lång ;)
Vi hade jättekul igår kväll ,alla tjejer vi sjöng och så :)
Men sen gick alla vid typ 11 eller nått. Imorse vakna jag av att jag frös och så men sen vakna de andra men jag var jättetrött så jag viole sova, sen kom Megans syrra in och ville vara med.Vi försökte komma på någonting att göra och tillslut så tittade vi på en film och åt frukost.
Jag kom hem precis för mammas släkt är här så vi ska äta lunch med de sen. PUSS


Det blev en liten ändring med outfiten igår kväll :)

Resten av bilderna får ni sen för jag måste gå :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback