Teori?

Tjeena sweetes!:)

I skolan så pratade jag och Megan om att vi kanske skulle skaffa blogg tillsammans, men vet inte om det blir av men vi ska prata om det imorrn och då fyller hon år också !!! Grattis gumman <3
Så jag måste åka och handla något till henne då, och jag vet vad B)
Vi ska hem till henne på lördag och käka middag och så :D Så då ger jag henne presenten.

Asså när jag kom hem så var jag skittrött så jag tog lite tårta från igår och gick och la mig på soffan och kolla på tv.
Ska ju rida ikväll men vet inte om det blir ridning fr vi kanske ska ha teori?! Boooring :P
Men det är ju ändå alltid kul att komma till stallet och träffa hästarna och kompisarna! :)
Men vi ses kanske ikväll!! PUSS


En bild på Halla som jag red förra gången !! :)


Kommentarer
Postat av: megan:)

jaaa gmn<3

taack<33

2010-10-07 @ 19:33:57

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback