Stinsen

Hejsan !

Idag har jag och mamma varit i stinsen och handlat lite, jag köpte ett par snygga skor och hon köpte stövlar till Daniel och sen fikade vi på Wayne's coffee och jag åt blåbärsmuffins och drack en chai latte, skitgott :)
Sen åkte vi till sollentuna centrum där hn köpte lite grejer och sen åkte vi hem.

Nu har jag precis duschat och ska snart sminka mig. Jag slaggar ju hos Megan inatt så vi ses imorrn :) PUSS


En grej så naglarna blir skitfina :)

Mina skor :)

I love them :)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Jag tycker inte dom va så fina, dom såg ut som tant skor. Men på dig passar dom säkert.

2010-10-11 @ 18:30:17

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback