Stan med Sofia

Hejsan bloggish :)

Imorse vakna jag typ runt 10. Jag kollade lite på tv och sen gick jag ner och åt frukost.
Sen skulle jag och mamma åka till bromma och kolla om det fanns ridhandskar till mig men det fanns inte så vi åkte till det nya köpcentrumet i Bromma och kollade lite och sen skulle vi äta och gissa vilka vi träffar då, våra gamla grannar min barndomsvän som jag känt sen jag var typ 3 år !! Vi har ju typ inte sett de på 3 år heller men asså tänk att vi möts just där! :)
Vi åt sushi i alla fall och det var jättegott:P
Sen gick vi till en annan ridbutik typ och där hittade jag handskar, det var en sportbutik så jag hittade en fin mössa också. Jag äter inte vitamintabletter så mamma köpte några andra vitamin grejer typ :P
Sen åkte vi hem och då åkte jag och Sofia in till stan och kollade på lite grejer och Sofia köpte ett par jeans, jättesnygga B)

Sen när vi kom hem så åt jag och nu har Sofia kommit så vi ses PUSS


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback