Orientering

Hello älsklingar !!

Vi hade orientering idag istället för vanliga lektioner :) Förtst hade vi nutidsorientering och sen fick man åka till kananbadet för att börja med orienteringen. Jag var med Nina :) Vi hittade alla kontroller även fast vi gick vilse lite då och då :D Vi hade faktiskt typ en kvart kvar innan det inte gildes :P

Efter orienteringen cyklade vi hem till Emmie, jag och Nina alltså. Vi typ kolla på massa gamla filmer som vi hade gjort och så sen gjorde vi en kort komedi där jag spelade värsta hippien.
Sen åkte jag och Nina hem och jag typ åt och ladda upp bilder och gjorde lite läxa.
Men vi ses kanske sen, PUSS


MY facelook today :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback