Kom på !!

Hello!!!

Det är så skönt för nu har jag bara en läxa kvar och den ska jag bara "repetera". Det är engelskan för matten är jag klar med och de andra men de var till idag.
Det finns typ en sak som jag gillar på torsdagarna när jag är i skolan och det är att jag slutar tidigt! :D Hahah men sen är det ju kul också att jag rider då också :)

Jag ska nog gå ner och äta något nu, som vanligt och sen ska jag kanske åka till vällingby för att möta Sandra.

Juste jag kom ju på att jag har glömt att visa er mina höstskor, min vinterjacka och mina vinterskor och sen så har jag ju köpt en fin mössa som jag också ska visa. PUSS



Mina höstskor :)


Mina vinterskor :)

Min vinterjacka :)


Min mössa:)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback