Inte bra :S

Hejsan alla underbara människor!!

Har ni sovit bra?
Varför jag inte bloggade igår ? Jo jag var typ sjuk? Eller nej jag hade migrän och det är inte så roligt :S Jag hade jätteont i huvudet och typ kunde inte göra något eller senare men inte först för jag fick gå hem från skolan.
Men nog snack om det, hur hade ni det igår?

Idag så ska typ jag, Daniel och pappa till vällingby och handla godis, hehe :D Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men det är ju lov så man kan ju bara chilla om man känner för det också.

Juste i torsdags så klippte jag mig :P Asså det blev inte så stor skillnad för hon klippte bara topparna menmen :)
Vi ses säkert senare PUSS


En osminkad Louise :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback