Hello you too :)

Tjenare, allt bra?

Ledsen att jag inte hann blogga igår men jag var och red och så så hann inte.
Jag åkte till vällingby med mamma först och köpte ett par skor och en jacka :)
Sen åkte jag till stallet och mötte Sandra och Louise där!! Jag red Halla och det gick skitbra faktiskt, älskar henne asså :)

Idag så är det fredag, yeeaa ;)
Love fridays, asså så skönt att bara känna att imorrn är det helg!
Efter skolan drog jag hem till Emmie och vi gjorde massa grejer.
Har precis ätit,  och chattar nu med Megan. Men kanske bloggar mer sen. PUSS




Fick den här boken igår :) Verkar fett bra !!



Kommentarer
Postat av: louise :d

sv : tack, dsm! :)



btw, snyggt namn du har ;)

2010-10-04 @ 16:10:22
URL: http://louiseandreassson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback